מהו מתכנת אלמנטור וכיצד הוא עובד

אלמנטור הוא בונה דפים ויזואלי עבור וורדפרס. עם אלמנטור, אתה יכול ליצור אתרים יפים מבלי לגעת בשורת קוד אחת. אבל איך זה עובד? בבסיסו, אלמנטור הוא עורך WYSIWYG ("מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל"). זה אומר שאתה יכול לראות בדיוק איך האתר שלך ייראה בזמן שאתה בונה אותו, מבלי שתצטרך לעבור בין חלון תצוגה מקדימה לעורך. אלמנטור משתמשת גם במה שמכונה עורך "חזית חי". המשמעות היא שכל השינויים שתבצע בעורך מוחלים אוטומטית על התצוגה המקדימה החיה, כך שתוכל לראות אותם בזמן אמת. והכי חשוב, אלמנטור קל מאוד לשימוש. גם אם מעולם לא בנית אתר אינטרנט לפני כן, אתה אמור להיות מסוגל ליצור אתר יפה עם אלמנטור תוך זמן קצר.

כיצד להשתמש במתכנת אלמנטור כדי ליצור דפים מותאמים אישית עבור האתר שלך

אלמנטור הוא תוסף וורדפרס המאפשר לך ליצור דפים מותאמים אישית לאתר שלך מבלי לכתוב שום קוד. אתה יכול להשתמש ב-אלמנטור כדי ליצור דפי נחיתה, דפי מכירה וכל סוג אחר של עמוד שאתה יכול לדמיין. והכי חשוב, אלמנטור קל מאוד לשימוש ואינו דורש ידע בקידוד. במאמר זה נראה לך כיצד להשתמש ב-אלמנטור כדי ליצור דפים מותאמים אישית עבור האתר שלך.

כדי להתחיל, התקן והפעל את התוסף אלמנטור באתר הוורדפרס שלך. לאחר הפעלת התוסף, תצטרך ליצור דף חדש בוורדפרס ולאחר מכן לבחור את התבנית "אלמנטור" מקטע תכונות הדף. פעולה זו תפעיל את עורך אלמנטור, שנראה דומה למעבד תמלילים.

בעורך אלמנטור, אתה יכול להוסיף ולהתאים אישית ווידג'טים לבניית הדף שלך. ישנם ווידג'טים לכל מיני דברים, כולל טפסים, תמונות, סרטונים ועוד. פשוט גרור ושחרר את הווידג'טים למקומם ולאחר מכן השתמש בחלונית האפשרויות כדי להתאים אותם. כשתסיים להתאים אישית ווידג'ט, פשוט לחץ על כפתור "שמור".

לאחר שהוספת את כל הווידג'טים שבהם תרצה להשתמש, הגיע הזמן לפרסם את הדף שלך. לחץ על הלחצן "פרסם" בפינה השמאלית העליונה של המסך ולאחר מכן בחר היכן ברצונך לפרסם את הדף שלך. אתה יכול לפרסם אותו מיד או לתזמן אותו לפרסום במועד מאוחר יותר. זהו זה! כעת יצרת דף מותאם אישית באמצעות אלמנטור.

דוגמאות למה שאתה יכול לעשות עם מתכנת אלמנטור

כשזה מגיע לעיצוב אתרים, יש מעט כלים מגוונים כמו אלמנטור. עם אלמנטור, אתה יכול ליצור עיצובים מותאמים אישית לאתר שלך מבלי ללמוד קידוד או לשכור איש מקצוע. ממשק הגרירה והשחרור מקל על יצירת דפים יפים, והמגוון הרחב של אפשרויות התאמה אישית אומר שאתה יכול לגרום לאתר שלך להיראות בדיוק כמו שאתה רוצה שהוא ייראה. בנוסף, אלמנטור מגיע עם מגוון רחב של תוספים ואינטגרציות, מה שמקל על הוספת תכונות ופונקציונליות לאתר שלך. בין אם אתה מחפש ליצור דף נחיתה פשוט או אתר מסחר אלקטרוני מורכב, ל- אלמנטור יש את כל מה שאתה צריך כדי לבצע את העבודה.

כיצד להתחיל עם מתכנת אלמנטור

אם אתה חדש ב-אלמנטור, אולי אתה תוהה איך להתחיל. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתקין את התוסף. לאחר שתעשה זאת, תוכל להתחיל ליצור את פרויקט אלמנטור הראשון שלך. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על כפתור "הוסף חדש" בלוח המחוונים של אלמנטור. זה יציג דף ריק שבו תוכל להתחיל להוסיף אלמנטים לעמוד שלך. כדי להוסיף אלמנט, פשוט לחץ על כפתור "הוסף אלמנט" ובחר את האלמנט שברצונך להוסיף מהתפריט. לאחר הוספת אלמנט, תוכל להתחיל להתאים אותו לפי טעמך. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על האלמנט ולאחר מכן להשתמש באפשרויות בסרגל הצד כדי לשנות את המראה שלו. אתה יכול גם להשתמש בעורך וורדפרס כדי להוסיף תוכן לדף שלך אם אתה מעדיף. ברגע שאתה מרוצה מהדף שלך, פשוט לחץ על כפתור "פרסם" והדף שלך יעלה לאוויר!

פסקת מסקנה: מתכנת אלמנטור הוא כלי מדהים שיכול לעזור לך ליצור דפים מותאמים אישית לאתר שלך. עם הכלי הזה, יש לך את היכולת להתאים אישית כל היבט של הדף שלך, מה שנותן לך גמישות רבה במונחים של מה שאתה יכול ליצור. אם אתה מחפש דרך להוסיף קצת התפרצות לאתר שלך, או אם אתה רוצה ליצור דף נחיתה מותאם אישית, מתכנת אלמנטור בהחלט שווה בדיקה.

ודים מתכנת אתרים

כל עבדות תכנות במקום אחד
יעוץ חינם
אלמנטור
דילוג לתוכן