תיקון אתרי וורדפרס: איך לתקן אתר וורדפרס

תיקון אתר וורדפרס

מדוע שאתר וורדפרס לא יעבוד או אתר וורדפרס לא תקין

בעיות יכולות לנבוע מבעיות עם ערכת הנושא, התוספים של מערכת וורדפרס עצמה. כיצד לפתור בעיות עם ערכת הנושא והתוספים, בדקנו בדיוק במאמר זה. וגם נעבור על כל בעיה אפשרית שתגרום לאתר וורדפרס לא לעבוד.

בדרך כלל ניתן לפתור את הבעיה על ידי שחזור האתר מגיבוי, זה לא יפתור את התקלה אבל האתר וורדפרס יתוקן זמנית, האתר יעבור לתאריך שבו הכל עבד. אפשרות זו זמינה בכל אירוח אתרי וורדפרס. אולם במקרה זה, אתם עלולים לאבד חלק מהנתונים שהוזנו באתר מרגע שחזור האתר וורדפרס להווה. וגם שיטה זו לא תעניק לך ניסיון והבנה באתר ולא תאפשר לך להבין את הסיבה האמיתית לשגיאה. בכל זאת אנחנו ממליצים לפנות למומכה וורדפרס אשר יבדוק ויתקן אתר וורדפרס.

ישנם מספר נפוץ של תקלות בוורדפרס:

תוכנות זדוניות בוורדפרס – תיקון אתר וורדפרס

להסרת תוכנות זדוניות בוורדפרס צריך להבין את הבעייה לדוגמה קיימים קבצים אשר משתילים קוד הרצה ב-crontab וזה יוצר 2 קבצים אשר לא ניתן למחוק. index.php ו-.htacess.

כדי להתגבר על הבעייה בוורדפרס צריך לבטל את הרצה של תוכנות ברקה ב-crontab. למחוק htaccess ולהתקין מחדש את קבצי מערכת של וורדפרס זה דרך קלה לתקן אתר וורדפרס מחדירה חיצונית.

אתר וורדפרס פותח קישורים חיצונים

יש פריצה באבטחת וורדפרס אשר משתיל קישורים חיצונים:

תיקון אתר וורדפרס

חזרה לגרסה לא נגועה של וורדפרס
ועדכן את גרסת וורדפרס לגרסה החדשה ביותר
לאחר מכן עדכן את כל התוספים

חדירת XSS במערכת וורדפרס

בסוג זה של התקפה, התוקף מוריד קוד JavaScript זדוני, שכאשר הוא נטען בצד הלקוח, מתחיל לאסוף נתונים ואולי מפנה לאתרים זדוניים אחרים המשפיעים על חווית המשתמש.

עדכונים של אתר וורדפרס

חשוב מאוד לנהל את הכל כך:

כיצד למנוע ולתקן גרסאות וורדפרס ו-PHP מיושנות

זה קל. אתה תמיד צריך לעדכן את התקנת וורדפרס שלך לגרסה העדכנית ביותר.

ודא שאתה משתמש תמיד בגרסה העדכנית ביותר (זכור לבצע תמיד גיבוי לפני העדכון). לגבי עדכון PHP, לאחר שבדקת את הוורדפרס שלך לתאימות אתרים, תוכל לשנות את גרסת ה-PHP.

הגדלת לימיט PHP – תיקון אתר וורדפרס

define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M');

64M הוא הגבול. שמור את השינויים שלך ובדוק אם האתר וורדפרס תקין. אם הבעיות נמשכות ואתר וורדפרס לא תקין, הגדל את הלימיט של מערכת אתר וורדפרס ל-128M או 256M ובדוק את האתר וורדפרס עם תוקן בכל פעם. אם הבעיה נפתרה לאחר מכן, תוכל להשאיר שורה זו בקובץ התצורה. ואם לא אז תמחק אותו. הגדלת מגבלת ה-PHP לא תשפיע על תוכנית האירוח שלך או תחריף היבטים אחרים של האתר. עם זאת, לא כל המארחים תומכים בתכונה זו.

תיקון אתר וורדפרס – שגיאה קריטית

 

יש מקרים שיש שגיאה קריטית ואתר וורדפרס לא נגיש:

תיקון אתר וורדפרס מאוד פשוט – יש להפעיל debug mode לאתר את הבעיה ולתקן   

 

דיבאג באתר וורדפרס

כדי לראות את התקלות באתר וורדפרס. יש להוסיף שירות אלו לקובץ wp-config.php כך תיקון אתר וורדפרס יעבור בשלום  

				
					// להפעיל WP_DEBUG mode
define( 'WP_DEBUG', true );

//אפשר רישום באגים ב- /wp-content/debug.log file
define( 'WP_DEBUG_LOG', true );

// השבת הצגת שגיאות ואזהרות
define( 'WP_DEBUG_DISPLAY', false );
@ini_set( 'display_errors', 0 );

// השתמש בגרסאות הפיתוח של קובצי JS ו-CSS הליבה (דרוש רק אם אתה משנה את קבצי הליבה האלה)
define( 'SCRIPT_DEBUG', true );
				
			

תיקונים לאתר וורדפרס: עדיין בעייה קיימת ??

זה הזמן לחייג לודים 

תיקונים לאתר על-ידי מומחה תכנות בעל ותק של יותר מ-20 שנות ניסיון

ניתן להתקשר 0506888462 ודים

 

מה לעשות כאשר אתה נתקל בבעיה באתר הוורדפרס שלך


אם יש לך בעיה עם אתר הוורדפרס שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם יש שירות תיקון וורדפרס שיכול לעזור. יש הרבה חברות שמתמחות בתיקוני וורדפרס, והן בדרך כלל יוכלו לעזור לך לתקן כל בעיה שיש לך. אם אינך בטוח מאיפה להתחיל, פשוט בצע חיפוש מהיר בגוגל של "תיקון וורדפרס" ואתה אמור להיות מסוגל למצוא חברה מוכרת שתעזור לך.

כיצד למצוא שירות תיקון וורדפרס מכובד ומוסמך


אם אתה כמו רוב האנשים, אתה סומך על אתר וורדפרס שלך כדי להישאר מחובר עם החברים, המשפחה ושאר העולם. לכן כל כך חשוב למצוא שירות תיקון וורדפרס מכובד ומוסמך אם משהו משתבש. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שאתה בוחר בשירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, עיין בביקורות מקוונות כדי לראות מה אמרו לקוחות אחרים על החברה. לאחר מכן, בדוק אם החברה מוסמכת על ידי וורדפרס. לבסוף, ודא שהם מציעים ערבות להחזר כספי למקרה שאתה לא מרוצה מהעבודה שלהם. על ידי ביצוע השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול להיות בטוח שאתה בוחר בשירות תיקונים שיחזיר את אתר הוורדפרס שלך להפעלה תוך זמן קצר.

עלות תיקון אתר וורדפרס


אם אתה כמו רוב האנשים, אתר הוורדפרס שלך הוא אחד הנכסים המקוונים היקרים ביותר שלך. לכן זה כל כך חשוב לשמור על הפעלה חלקה ומתעדכן באופן קבוע. אבל בעיות מזדמנות עדיין יכולות לצוץ, וכשהן עולות, אתה צריך מישהו שאתה יכול לסמוך עליו כדי לפתור את הבעיה במהירות ובמומחיות. זה המקום שבו אנחנו נכנסים.

 

צוות מומחי וורדפרס שלנו זמין 24/7

כדי לעזור לך בכל בעיה שאתה עשוי להיתקל בו באתר שלך. אנו נעבוד במהירות וביעילות כדי להחזיר את האתר שלך לפעולה מושלמת תוך זמן קצר. ומכיוון שאנו יודעים שזמן השבתה עלול להיות יקר, אנו מציעים תעריפים תחרותיים מאוד עבור השירותים שלנו.

 

אז אל תחכו עד שמשהו ישתבש – פנו אלינו עוד היום כדי לגלות כיצד נוכל לעזור לשמור על פעילות אתר וורדפרס שלכם כמו חדש.

גורמים שישפיעו על עלות תיקון אתר הוורדפרס שלך
כאשר אתה צריך לתקן את אתר הוורדפרס שלך, ישנם מספר גורמים שישפיעו על העלות. ראשית, גודל האתר שלך יקבע כמה עבודה נדרשת. אם יש לך אתר גדול עם דפים רבים, תיקון זה ייקח יותר זמן מאשר אתר קטן יותר. שנית, חומרת הנזק תשפיע גם על העלות. אם האתר שלך נפרץ או ניזוק על ידי וירוס, תיקון זה יהיה יקר יותר מאשר אם הוא פשוט זקוק לכמה עדכונים קלים. לבסוף, מורכבות האתר שלך תשפיע גם על המחיר. אם האתר שלך משתמש בהרבה קוד מותאם אישית או תוספים, זה יהיה יקר יותר לתיקון מאשר בלוג פשוט או אתר תיק עבודות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל לקבל הערכה מדויקת של עלות תיקון אתר הוורדפרס שלך.

כיצד להתכונן לתהליך התיקון
לאחר שהחלטת להתקדם עם תיקונים, יש כמה דברים עיקריים שתצטרך לעשות כדי להתכונן. ראשית, תצטרך לוודא שיש לך את הכלים והחומרים המתאימים. זה עשוי לכלול הכל, החל ממקדחה וברגים ועד קיר גבס וצבע. שנית, תצטרך לפנות את האזור שבו יתבצעו התיקונים. זה יעזור להבטיח שניתן לבצע את העבודה במהירות וביעילות. לבסוף, תצטרך להקדיש זמן מה כדי להכיר את תהליך התיקון. כך תדע למה לצפות ותוכל לבצע את כל ההתאמות הנדרשות לאורך הדרך. על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול לעזור להבטיח שפרויקט התיקון שלך יעבור בצורה חלקה מתחילתו ועד סופו.

טיפים לשמירה על פעילות חלקה של אתר הוורדפרס שלך לאחר תיקון
לאחר תיקון אתר וורדפרס שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי שהוא יפעל בצורה חלקה. ראשית, ודא שכל התוספים והעיצובים שלך מעודכנים. תוכנה מיושנת עלולה להוות סיכון אבטחה, והיא עלולה גם לגרום להתנגשויות עם חלקים אחרים באתר שלך. שמירה על הכל מעודכן תעזור להפחית את הסיכויים להתרחשות בעיות. שנית, הפעל גיבויים קבועים של האתר שלך. בדרך זו, אם משהו אכן ישתבש, יהיה לך עותק עדכני שתוכל לשחזר. לבסוף, הקפד למחוק ערכות נושא או תוספים שאינם בשימוש. אלה יכולים לתפוס מקום ולהאט את האתר שלך, אז עדיף להיפטר מהם. על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכל להבטיח שאתר הוורדפרס שלך יפעל בצורה חלקה לאחר תיקון.

 

פסקת מסקנה: אז אם אתה נתקל בבעיות באתר הוורדפרס שלך, אל תיבהל! ישנם שפע של שירותי תיקון וורדפרס מוכרים ומוסמכים זמינים כדי לעזור לך להפעיל את האתר שלך מחדש. עלות תיקון אתר וורדפרס יכולה להשתנות בהתאם למידת הנזק, אך ישנם מספר גורמים שתמיד ישפיעו על המחיר הסופי. על מנת לוודא שאתר הוורדפרס שלך

ודים מתכנת אתרים

כל עבדות תכנות במקום אחד
יעוץ חינם
תיקון אתר וורדפרס

צור קשר

Table of Contents

דילוג לתוכן